Denosko canım buna benzer bi post bende açmıştım gazdan dolayı mı ağlıyor süt gelmediği için mi ağlıyor emin olamıyordum ama ağzında süt varken ağlıyordu suan gaz ilacını değiştirdim anason rezene ve papatya çayı içiyorum su 3 gündür gerçekten sakinledi eskiye nazaran