aybukelii Kızlar yarın 13 günlük olduk yarın kontrolümüz var tabiki gostericem ama bizim hala göbek bağımız düşmedi nedendir sizce ? 🥴
Tazeannnee1 aybukelii bizimki de 14 günlükken düşmüştü 😐bi sorun yoktu olmadıda kurudukça kendiliğinden düştü
Azram3523 aybukelii bizim 20. Günde düştü, yıkadınız mı bilmiyorum ama belki yıkadıysanız nemlenmiştir düşmemiştir. Biz yıkamamıştık ama yinede düşmemişti sadece bazıları cok kalın olurmuş o yüzden düşmemişti
aybukelii Tazeannnee1 inşallah bizimkide bir an önce düşer kafama takiyorum artık yani düşmedi düşmedi diye 🥴
beyzaslck 17.gün düştü bizimde, çocuk doktoru iki kere gümüş nitratlı cubuk ile yaktı(içinde akıntı kalmıştı). Rifocin ve batikon ile pansuman yapmıştık göbek deliğine. Şuan 5.5 aylık bebeğim hiçbir problem yok😊