lena00 benim bebeğim 5 gün sonra 4 aylık olacak o da aynı. İki elini yumruk yapıyor birlikte ağzına sokmaya çalışıyor yapamayınca sırayla koyuyor :) bazen de baş parmağını sokuyor ağzına emiyor bazen de baş paemağinı ittiriyor boğazına doğru geçen öyle yaptı kusturdu kendini üstümüzü başımızı batırdı :) zamanla parmağını emmeyi alışkanlık haline getirmesin diye sırf emzik mi alıp versem diye düşündüm ne kadar doğru olur bilmiyorum. Siz gördüğünüzde elini çekiyor musunuz bazı doktorlar çekmeyin falan diyor. Yeğenim yapıyordu ablam müdahale etmedi çocuk okul çağına geldi hâlâ da parmak emiyordu. Ben de bundan korkuyorum açıkçası