Merhaba hanımlar benim oğlum 9 aylık ve kilosu geride olduğu için yani 7 kilo doktor özel yani raporlu mama yazdı ve biraz da olsun toparlayacagini iyi geleceğini söyledi ve sade olanından yazdı 1 aydır kullandık bitti şu an ama hiçbir şekilde artma olmadı aynı sabah akşam yazmıştı 2 öğün ben bu öğünlerin arasında da ek gıda veriyordum ama yine ise yaramadı siz kullandınız nasıl sonuçlar aldınız yada hangi markayı daha iyi buldunuz bana meyveli olanların çok daha iyi olduğunu söylediler peki sizce ?