Elifturcan Kızım 3 haftaya yakın vara yoka bağırıyor eline bisey verdim mi susuyor agrisi olduğunu düşünmüyorum dişin biri patladı ama halen siniri ve vara koya ağlıyor halsizligi de var geceleri agliyor gündüzleri uyumak istiyor bunlar normal mk
Mysmrtfrt Elifturcan diş dönemi için çok normal şeyler canım. Bir süre sabredeceksin yapacak bir şey yok. Bebeklere çok üzülüyorum o konuda düşünsene etin yarılıyor içinden diş geliyor kim bilir ne ağrılı ne huzursuz bir şeydir. Bunu düşün ve sabırlı ol sevdiği şeylerle kafasını dağıtmaya çalış. Uyumak istemediğinde zorlama inatlaşma. Keyfi ne kadar yerinde olursa o kadar kolay atlatırsın. Bir de eline soğan pırasa verebilirsin içeriklerinden dolayı çok rahatlatır bebişini