minikkus434 1 kızım var 8 aylık eşim tuturdu 1 yaşına girsin hemen kardeş yapıcaz hiç bir şekilde korunmaya yanaşmıyor ben seni koruyorum diyor illa erkek çocuğu olsun istiyor ama ben de kızımın abla olması için erken diyorum sizce aralarında kaç yaş olmalı
elisa2705 minikkus434 bence en az 4 yaş çünkü diğeri daha çok küçük ona yazık değil mi ? Eşiniz çok bencil bence
Faymer minikkus434 tabiki sizin kararınız benim iki oğlum var biri 4 yaşında biri 3 aylık çok zormuş iki çocuk onu anladım😩ama iyiki varlar🥰
balkopuk minikkus434 ayy çok zor sen onun süt hakkını bile kullanmasına izin vermiyorsun bi erkek için sonuçta sunnet 2 yaşına kadar emzirmek eğer emzırıyorsanız herkesın dusuncesı farklı olabılır ama sırf erkek olsun dıye ben asla gelemem böyle bir şeye süt izni var onun 2 yaşına kadar süt içmeli ve anneye muhtaç o korunmuyorsa siz korunun
Aselllll Birdunyabircennetannesi bence cok alakasız huysuz ve mızmız bır cocugunuz olunca carpı 3 oluyor 1 cocuk bıde sıze bagımlı ise tmm😅😅
minikkus434 Birdunyabircennetannesi 1kızım var birde oğlum olsun istiyorum tek çocuk bence az bir kardeş lazım ama çok erken😅
minikkus434 elisa2705 ben en az 4 5 yıl düşünüyorum ama erkekler hep aynı ya korunmama da izin vermiyor
minikkus434 Faymer tabi ki zordur biriyle ilgilencek derken diğerine yetişemiyorsun bazen sinirlerine hakim olmazsın çok araya bir de kıskançlık girdi mi
mrvsmt Faymer benimde aralarında 4.5 yaş var oğlum çok kıskanıyor kardeşini çok zor yetmediğimi düşünüyorum ama iyiki varlar
minikkus434 balkopuk kızım iki aylıkken sütten kesildi benim sağlık sorunlarım olduşdu hastane de falan yattım onun için çok üzgünüm 😔
elisa2705 minikkus434 erkek istemek en doğal hakkınız ama böle düşünürseniz kız olur rabbim hangisini nasip ederse deyin bende size tavsiye ..
Elfgrn minikkus434 izin vermiyor diye birşey yok sizi dusunen insan düşüncenize saygı duyar bekler 2. Çocuk için size karşı insan düşünmeyen insan değer de vermiyor demektir. Korunmuyorsun banada izin vermiyorsun olmuyorum beraber der kapatırım olayı bu süreçte en çok anne çekiyor.
Elfgrn minikkus434 eşiniz doğuracak herhalde tövbe tövbe yani erkek istiyorsa 2. Olduktan sonra 3. İsteyecek şuan bebeğiniz çok küçük ki 1 yaş da yeterli değil 2. Çocuk için bence 2m çocuk için ilki sütten kesilcek aklı biraz ericek öyle yoksa çok yıpratıcı bir dönem oluyor iki bebekle
minikkus434 Elfgrn ben zaten düşünmüyorum şuan da doğumum zaten çok zor geçti 0 açılmayla suni sancıyla doğuma girdim ben 15 saat sancı çektim kendimi toparlamam lazım ben den 4 5 yıl uzak dur dedim istemiyorum şuanda kızım ćok küçük
elisa2705 minikkus434 bu devirde isteklerini yerine getirmek güzel bi eğitim ve geleceği için bizim için yeterli ;))
minikkus434 elisa2705 kız erkek hiç fark etmez sağlık olsun Yeterli illa erkek olucak diye birşey yok ama erkek olsun isterim 😊
minikkus434 Elfgrn geri çekilme yöntemiyle korunuyoz 8 aydır adet olduğum zaman sağlık ocağı dan hapa başlicam hemen kazayla olursa rabimin işi tabiki de yapa bilcek birşey yok hakımızda herşeyin hayırlısı
balkopuk minikkus434 yani olsun Sağlık sorunu yüzünden kesılmıs ama erkek için doğurmak ta ne bulun ya kız olursa yine mı erkek olsun diye baskı yapacak esınız erkek ısteyebılırsınız doğal hakkınız ama erkek olsun diye de doger çocuğu ıhmal etmeye gelmez zor çünkü ikisine yetemeyebılırsınız yeri geldıgınde
Ballinin_annesi minikkus434 kızım tam 1 yaşına bastığında hamile kaldım şu an oğlum bir aylık geçinip gidiyoruz soru varsa alabilirim😅
Ipekk123 Ballinin_annesi bir gününüz nasıl geçiyor benim 1 yaşında kızım var ben ev işlerine zor yetişiyorum valla bi bebek daha olsa mümkün değil ikisinede yetebilmem çok isterdim ama kapasitem yetersiz onu anladım
Arb93 minikkus434 kızım var 2.5 yaşında , bazen düşünüyorum kardeşi olsa diye , yaşları yakın olursa çok zorlanırım , büyüdükten sonra da yenisini bidaha çekemem diyip kardeş çokta gerekli değil sonucuyla kapatıyorum gündemi 😂
ebraz minikkus434 canım oğlum oğlumu çok seviyorum iyikii doğmuşş amaaa amaaa yok yanii ben yapamıyorum benim götüm zora gelmiyor baş edemiyorum ben 2. Olsaa kafayı yerim herhalde… anne olmak demek benliğini kaybetmek demek bence en azından çocuk büyüyene kadar yani güzel bir duygu anne olmak evet ama çok yorucu çok zor 2. Bir çocuk dahada zor olması demek ve ben hiç o gücü görmüyorum direk büyüsün rahatlıyım kafasındayım valla