Ceren55 Kızlar bebeğimin demir ve d vitamini düşük ne yapabilirim ilaç kullanıyorum ama onun haricinde
Zynpgmt Ceren55 Ben de bekliyim. D vitamini düşük dışarı da çıkıyor ilaç da kullanıyoruz. Bıngıldak çok genişmiş.😑
Deletedmom_89 Ceren55 Zynpgmt Doktorlarınız ilave bir d vitamini veya demir takviyesi yapmadı mı? Oğlumun da demiri düşük çıktı. Doktor hem damlasını değiştirtti hem de yeni damlanın miktarını arttırdı.
Tbaa1234 Ceren55 bizim de düşüktü ben doktordan araştırdığım için bestiron istedim oda fermix önerdi düşük zaten o karşılamaz kilo başına 1damla kullan dedi d vit de pedia kullanıyorum onda bi sıkıntı çıkmadı ama demir zaten düşük çıkabilir demişti bnım doktordum
Zynpgmt Deletedmom_89 Şöyle ki bizim test yapılmadı ama bıngıldak çok geniş diye düşük diyorlar. Bu üçüncü marka. Çok etkili hatta bi damla yetiyor diyorlardı ama biz de olmadu. Damla miktarını değiştirdi artık. Belki faydası olur inşallah.
Zynpgmt Deletedmom_89 Rica ederim iki farklı doktor da onu önerdi ama iyi mi bilmiyorum. Siz sorarsınız yine doktorunuza.
Duygusaljelibon_ Ceren55 benim de kızımın d vitamini düşük çıktı yaza kadar kullan dedi doktor demiri de düşüktü ama kilosuna göre sabah ve akşam şeklinde verdim demiri yükseldi şükür
kelebek_17 Ceren55 benimkinin demiri çok düşüktü, ilaçlarda hiçbir işe yaramadı. memleketten kuru dut aldım, avuç avuç yiyordu. sonra test yaptırdık tamamen normale dönmüş değeri. belki bundan değildir ama ben en çok duta bağlıyorum.
kelebek_17 bebekgoktug Merhaba. 12 aylıkken 25 miş, 19 aylıkken 52.7. Aslında 9 aylıkken ameliyat olmuştu o zaman daha düşüktü ama o değeri bulamadım e nabızda
bebekgoktug kelebek_17 çok saplun biz 9 aylıgız demiri 5 cıktı da bana çok düşük geldi doktor pek üzerinde durmadı kullandıgım damlayı degiştirmemi söyledi sadece
kelebek_17 bebekgoktug bize kendi doktorumuz da diğer tetkiklerimizi yapan doktorlarımızda çok düşük olduğunu söylediler. damladan şuruba geçtik o da fayda etmedi. başka ilaç başlıycam ama yan etkileri olabiliyor dedi doktorumuz. ben gitmedim bir süre dut pekmez falan yedirdim yükselmiş. sizinki bize göre çok çok düşük. isterseniz başka doktordan görüş alın.
sonbezbukucu haftada 1 mutlaka kara mercimek yedirin.. ben kızıma 9aylıkken yedirmeye başladım 1 yaş kontrolünde demiri çok iyi çıkmıştı
bebekgoktug kelebek_17 bende anlayamadıö neden hiçbişey demedi küçük diye mi acaba siz 9 aylıkken mi düşük demişti doktorunuz