Bebegım bır ay onvcesıne. Kadar emzık kullanıyordu . Sımdı unuttu emzıgı bızde verme gereksıjımı duyamdık ama cocugum suan meme de uyyyp bos cekmek ıstyor o sekılde memede uyumak ıstyor . Bır suru yontem denedım aglamaktan yıkıyor gene de uyku gozlerınden akıyo ve o sıra gozlerını kapatmaya dırenıyor ve ıllada meme ıstyor aglamaktan yıkıyor ortalıgı . Memeyı verınce suusyor uyuyor . Buna daha fazla alışmasını ıstemıyorum . Careyı emzıkte buldum emzık alırsa belkı memede uyyumadan emzıkle uyur.
Şimdi bazı bılmısler gelır der kı bırak memede uyusun ne olacak neden zorluyorsun dıye . Ama hem boş cekıyor gaz doluyor cocuk hem de ben ucretsız ızındeyım ızınım bıtecek 1 aydan sonra ve o zaman ben işteyken nasıl uyuyacak bu cocuk meme ıstedgınde durmuyor yıkıyor ortalıgı o zaman cocuk ıcın daha mı ıyı olacak