Absinthe Kızlar 4,5 aylık kızım var.daha önceleri göğsüm sızlardı ve dolduğunu hissederdim son zamanlarda sızlama olmuyor. Memenin terbiye olması anlamına mi geliyor bu? Sizde durumlar nasıl ?
GirayinAslisi Benim gogsumde sizlama hic olmadi hatta sizlama olur bebegin emmek istedigini anlarsin fln demislerdi ama bende olmadi hatta annesi degil miyim diyodum 😄 vucutla alakali sanirim
Absinthe AryamH aynen bi ara sizliyor bi ara sızlamıyor doğal olarak dusunuyo insan süt mü azalıyor diye🤔