Bebeğim ilk doğduğu ay güzel yedi ama 2. Ay çok azaldı şuan 3. Ay 10 günlük ilk ayda yediği miktarı yiyor. Şuan için kilo alımı durdu. Gitmediğimiz çocuk doktoru, Gastroenteroloji doktoru kalmadı. Her türlü kan tahlili idrar tahlili mide için film vs herşey yapıldı çok şükür herşey normal ama beslenme yok. Bu durumu yaşayan var mı ? Bu sorunu aştıysa nasıl aştı. Örnek vermek gerekirse bebeğim şuan 9 saat boyunca 50 cc anca yemiştir. Günün geri kalanıda muhtelemen 450 cc daha içer koca gün boyunca 500 cc. Yorumlarınızı bekliyorum…