Kızlar benim bebeğim 8 ay 15 günlük yaklaşık 3 haftadır emekliyor ama 1 haftadır emeklemeyi bıraktı sürekliii bi yerlere tutunup kalkma isteği gece beşiğinde kalkıyo bakıyo etrafa derin Allahtan beşiği gündüz koltuk kenarlarından tutunup gidiyo indirince ağlıyo sürekli böyle mutfağa gidiyoruz çekmece sandalye bacağı benim bacağım ne varsa ayağa kalkıyo bu kadar erken mi oluyodu yürüme çabası😂 bizi çok yoruyo gözüm hep üzerinde oyuncaklarla asla oynamıyor sürekli kalkmak istiyor düşerse indirirsek ağlıyor akşam a kadar böyle sizce ne zaman yürür sizinkiler ne zaman yürüdü bizimkide yürüsede oda kurtulsa bizde 😂