uykusuzhergece_ bana yetiyor artıyor bile evi süpürüp yatakları koltukları sandalyelerimizi falan süpürüyorum şarjı kalmış oluyor hatta 3 aydır kullanıyorum memnunum yani benimde kablolu var o yüzden çok para vermekte istemedim çocuk olduğu için hergün kablolu açmak zoruma gidiyodu o yüzden dyson v8 aldım