Kızlar merhaba bebeğim henüz iki aylık ikinci aya girdiğimizden beri aglıyor hep uykuya direniyor 4.5 dakika uyuyup uyanıyor aglarken kendini sıkıyor ugunuyor aşırı korkuyorum memede sakinleşiyor memeyi bırakınca yine aglıyor sanki canını yakıyormuşum gibi çok üzülüyorum varmı bu ayda bu durumu yaşayan ne yapmam lazım acaba ilk bebegim birde😔