2lokummannesiii Ya 4 ay 8 günlüğüz. Çıldırcam. İki aydır falan meme reddi var. Geçti sanıyorum daha kötü oluyor. Tamam alerjisi var ama alerjiyle emmemesinin alakası yok şuan. Yoruldum bittim artık.
sonsuz17 2lokummannesiii kilo alımı nasıl peki bizim de 2 ay altı günlük iki gündür kendini geri çekiyor
2lokummannesiii sonsuz17 bi ara çok fazla reddediyordu o zaman kilo alımı yoktu şimdi iyi. Aşı olduk yine kötü oldu. Hatta berbat bu sefer ayakta da emmiyor.