gencmom_ oseymann ben doğdugundan beri kullanıyorum ama oturmuyor tabi yan şekilde bebeğimi yatırıyordum çanta gibi hem boynuma hem koluma takıyordum yeni doğan destekli kangurular var
ilzannliy oseymann genelde kalça çıkığı ultrason sonucuna göre 3 aydan sonra bebeğin yönü size bakacak ve bacakları M olacak şekilde kullanabilirsiniz. Kangurunuzun yenidoğan aparatı varsa doktorunuza danışarak da kullanmaya başlayabilirsiniz.