Kızlar benim 3 bucuk aylık oglum var. Goruöcemın de 1 oglu 1 kızı var. Gorumcem bıze yakın bır ilde , bız de kayınvalimlere yakın oturuyoruz. Bebek dogmadan once aramız az da olsa vardı şimdi hiç konusmuyoruz. Görümcem benim bebegım onun ailesı ile yakın dıye kıskanıyor. Hiç böyle sey tahmin etmezdım. Var mı boyle seyler yasayanlar sizlerin nasıl devam etti zamanla?