bsrshtrk gencmom_ bu kremler çöp canım. Belki biraz doğru spor hareketleriyle toparlanma olur ama asla eskisi gibi olmaz. Kesin çözüm cerrahidir.
BENOYLEUYGUNGORDUMM gencmom_ yok bacım ya ben çok kullandım krem. Ünlü ünsüz markaları denedim düzenli de kullandım bi işe yaramadı. En sonunda gittim yaptırdım