Merhabalar biz de 3 yaş doğum günü işin alacagiz araştırıyorum burda bekleyeyim😂 Decathlon un bisikletini denemisti 2.5yas civarı çok sert gelmişti zorlandı sürerken 2 teker yandan da 2 teker korumalı. Rookie markasının. 16 jant olanın yorumlarını okudum genel olarak memnun kalınmış .