Ay doğruluğu var mı acaba bir insta sayfasında denk geldim
Ben hamileyken her gün kahve içtim bağımlıyım çünkü ve bebeğim hiç uyumuyor 11 aylık ve 11 aydır uyumadık hiç neredeyse gece 40 kere kalkar asla erken yatmaz
Bence ilgisi yok çoğu bebek uyumaz zaten ama ya öyleyse ööf yaaaa
Şimdi de içiyorum ki ruh gibiyim uykusuzluktan zombiye dönüştüm banyoyu bile kahveyle yapıcam nerdeyse