Sol göğsümde birkaç gündür içten içe ve arada bir vuran agrı var dün de bütün gün göğsümün üstünde kızarıklık vardı. Ateşim 38 den asagı düsmüyor ve iki gündür inanılmaz bir kırgınlık yasıyorum dizlerim tutmuyor. Acaba mastit olmus olabilir miyim bilmiyorum ve oglumun doktoru ateşim olduğu için emzirmememi süt sağıp vermemi söyledi. Aynı durumu yaşamış olan varmı içinizde ?