birbeyazoglanbirkarakiz Kızlar ankete katılmanızı rica ediyorum, katılanlardan da yorumlarda hangi markayı seçtiler ise o markanın önerdikleri modelini yazmalarını rica ediyorum haftaiçi almaya gideceğim şimdiden teşekkür ederim 🌸🧡
Missmiyuki birbeyazoglanbirkarakiz bende philips sperd pro max kullanıyorum elim ayağım çok çok memnunum birde evde köpek var sürekli onun tüyleriyle uğraşıyorum nisan ayında almıştım süpürge daha gık demedi ama bütçeniz varsa aquatrio öneririm ıslak&kuru süpürgesi şimdiki aklım olsa ondan alırdım. Bazen banyoyu süpürmek istiyorum ıslak yeri oluyo kurula murula uzun iş ya da oğlum yere bir şeyler döküyor en basitinden sürekli salyası var her yerde (evimde halı yok). Ama su olayı çok sizde yaşanmıyorsa diğeri yeterli
birbeyazoglanbirkarakiz SiprayiL bunu çok duydum evet aklımdaydı bu da teşekkürler yanıtladığınız için 🌸
birbeyazoglanbirkarakiz Missmiyuki Bu cihazı alacağım galiba bende çünkü sosyal medya da falan da yorumları çok güzel, alırsam ıslak ve kuru olanını alacağım teşekkürler yanıtladığınız için 🌸
Mervetnl birbeyazoglanbirkarakiz series 6 var bende acayip memnunum bütün evi süpürüyorum tek kötü yanı başlık saç topluyor ama onun haricinde dyson almaya gidip onu alıp çıktım 🥰
defnes32 birbeyazoglanbirkarakiz dyson. Bende dyson var dysondan önce bende Philips Aqua trio 9000 serisini mi alsam diye sormuştum buraya
birbeyazoglanbirkarakiz defnes32 Dyson istemiyorum ben teşekkür ederim yine de fikrinizi paylaştığınız için 🌸🥰