Kızım 18 şubatta 1 yaşına girecek ilk bebeğim hareketleri bana çok sinirli ve hırçın geliyor sevmeye çalıştığımızda vuruyor ve tırnaklarıyla yırtıyor asla yemek yemiyor ağlama krizine giriyor önüne koyunca da her şeyi bir hışımla yere atıyor vakumlu tabağını çıkarıp yere döküyor uykuya direniyor altını değiştirmeye kıyafet değiştirmeye asla izin vermiyor ağlama krizine giriyor asla kitap okutmuyor yırtıp kağıtları yiyor geçen beşiğinden yere atladı bilmiyorum belki normal ama bilemiyorum sizin bebeklerinizde de aynı davranışlar var mı daha önce hiç yakından bebek görmediğim için soruyorum