hivda31 Kızlar ilk bebeğim mama sandalyesi şart mı durumumuz pek müsait değil hani mecburi şart ol.ayan şeylere boşa para harcamak istemiyorum yaşayan bilen varsa cevap verirse çok sevinirim hani gerekli olan bir şey ise mutlaka alırız
yokolmaz hivda31 ben ilk oğlumda bı hevesle aldım keşke almsydim dedim ,şimdi ikinci oglumda almdim , vakumlu oturklar var onlrdan aldım .baya iş goruyo ,
kuzeytobaby hivda31 ben gerekli olduğunu düşünüyorum aktüel olarak geliyor onlardan alabilirsiniz 300 TL civarı ya da ikinci el
churchil hivda31 kendiniz masada yiyosanız rahat olur tabii kucakta tutsanız siz yiyemezsiniz yerinde durmaz zaten tabağı çanağı çeker önünüzden. Ayrı bi yerde dursa iyi olur. Ama eğer yerde falan yiyosanız belki hani etrafını yastıklarla çevirip o şekilde bi yedirme olabilir ama onu da ne zamana kadar devam ettirebilirsiniz onu bilemem işte
SevgiOzd hivda31 bence şart kucakta yedirilmiyor çünkü masasında rahat oluyo önüne koyuyorum ufak parçalar halinde kendi yiyor mesela bim a101e aktüel olarak geliyor çok uyguna herhangi biri işinizi görür
Derenmom Bence kesinlikle şart bana çok faydası oldu.. oturtuyordum bende bir yandan bulaşıkları hallediyorum veya başka bir işim varda önüne oyuncak ne varsa koyuyordum oyalanıyordu
Omermuazannesi42 Şart değil vallaha ben hiç kullanmadım kendimiz masada yemiyoruz zaten onuda aynı yer sofrasına oturtuyorum
elisasmother hivda31 bizler mama sandalyesinde büyümedik bir nesil leğende yıkanan çocuklarız şart diye birşey yok :))
Karakiz22 hivda31 Benim kızım daha desteksiz oturamıyor ek gidayada başladık mama sandalyesin de oturuyor rahat rahat yiyor yoksa zorlar bizi
bsrshtrk hivda31 eğer masada yemek yiyorsanız şart. Yeme alışkanlığı kazandırmak açısından faydalı. 2. Elleri çok ucuz 100 tlye bile satan oluyor. Hatta face’te bazı sayfalar var orada birbirine ücretsiz bu tarz malzemeleri verende oluyor
tomvejerry hivda31 hiç şart değil inanki oğlum hiç sevmiyor içine koyunca çığlık atıyor resmen 9 aylık şuan bizimle sofraya oturup yiyor
papatyam-34 hivda31 Ben aldım ama çok kullanamadım oğlum 16 aylık 5-6 aydır kullanmıyorum kendisini aşağı atmak istiyor içinde asla durmuyor vakumlu olanlardan aldım ama onda da durmuyor sandalye de oturuyor az çok öyle yiyor genelde kucağımda yemeyi tercih ediyor benim işime çok yaramadı açıkçası ama vakumlu oturaklar daha uygun olmazsa onlardan alabilirsiniz yada aktüel olarak uyguna gelenler de var
ilzannliy hivda31 biz masada yemek yiyoruz onu da sandalyesine oturtuyoruz baya rahat oluyor. Illa özellikli bir şey almak yerine ekonomik modellerden de alabilirsiniz ben düz klasik bi tane almıştım hatta aktüel ürün olarak marketten aldım. Kesinlikle şart çünkü annemgile geliyoruz mama oturağı vardı masada ama artık içinden çıkıyor ve zaptetmek zor oluyor kucakta tutarak da yemek yenilemeyeceğine göre alınması gereken bir ürün. Annemlere bile ekstra sandalye aldık gelince kullanabilmek için siz düşünün. İkinci el olarak temiz bulursanız da alabilirsiniz beya çevrenizde olan biri belki vermek ister bi sorun derim hemen para vermeyin madem.
Minik23 hivda31 masada yiyorsanız şart ama yerde yiyorsaniz şart değil biz yerde yiyoruz örümceği koyuyorum yanlarına da yastık öyle yiyor ya da yanımıza oturuyor suan 1 yasinda