Banyoyu seviyor banyoya girince seviniyor suyla oynuyor ama gel gelelim kafasına bir tas su dökeyim kıyametle kopuyor başında yine konak oluştu muhtemelen kafasını bir yere vuracak diye korktum durulayamadım sizin bebeklerde böyle mi acaba ben mi alıştıramadım