hayatgzl bebekken konağı çoktu zeytinyağı sürüp tarayarak hallettim ama kızım şuan 2 yaşında geçen farkettim yine kafasında konak var normalmi bu durum
hayatgzl Huysuz01 hayır canım alası yok onunla. Bebekkense hergün yıkanıyordu ve çok fazla konak oluyosu sonra geçti şismi tekrar var
Huysuz01 hayatgzl kızım 14 aylık kulak arkasında oluyo duştan önce bebek yağı sürüyorum geçiyor küçük bı nokta olduğu için kafama takmıyorum e bide saçlarını her gün tarar cimcime takarım belki de o yüzden kafasına geçmedi bilemedim
zeyus Ben doğdugundan beri mustela şampuanı kullanıyorm 3 aylık küçük bir yeri olmuş biraz geç banyo yaptırdm belki ondandır😔mecburiyetten