Sakın şekerli su falan vermeyin. Benim kızım 10 aylıkken falan başladı içmeye öncesinde asla istemiyordu. Doktora sorduğumda emmeye devam ettiği için sorun olmayacağını, hiç bir canlının susuz kalmayacağını ihtiyaç duyarsa içeceğini söylemişti.
Alıştırma bardakları vs hiç biri işe yaramadı ama pipetli suluk aldım ben çocuk onla içmeye başladı. İnternetten nasıl öğrenildiğine dair videolar izledim denedim öğrendi 2-3 günde. O yüzden pipetli bardak önerebilirim