Merhaba 2 yaşındaki kızım 1 haftadır ishal doktora götürdüm bana probiyotik ve zinco verdi 2 hafta kullan dedi ishali azaldı şükür ama bugün siyah kaka yaptı bir kez kahvaltıda pekmez yemişti ondan dolayı olabilir mi acaba internette iç kanama falan yazıyor Allah korusun bi de ishal için önerileriniz varmı şunu kullandık kesildi diyen teşekkür ederim