Merhaba anneler
Nisan ayında izin sürecim doluyor ve işe başlayacağım bebeğim aktif anne sütü ile besleniyor işe başlamadan biberona alıştırmaya çalışıyorum ama işe başlamadan bebeğinizi ve kendinizi bu sürece nasıl alıştırdınız süreciniz nasıl gelişti