Merhaba kızlar 37+3 doğum yaptım bebeğim zatüre olarak doğdu 15gün yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı sormak istediğim hırıltısı var çıktığı gündem beri arada_ öksürük yapıyor ama bu hırıltı bazen çok olur bazen olmuyor bu durumu yaşayan var mı yada burda doktor hemşire olan bilgi verebilir mi