Lamraa ben kullandım göğüs ucum yoktu gibi bişeydi, ama sonrasında beni tutmadı . Ben 7 ay boyunca sağıp verdim .
Yeter ki emsin de silikonla emsin diyor insan ama yanlış düşünüyormuşuz gerçekten . Çok da zor oluyor onun temizliği dezenfekte olması vs . Zaten yenidoğansa ucu olsa da olmasa da tutuyor . Kızım tutuyordu ama zorlanıyordu diye silikon takmıştım . Pişmanım açıkçası .