Aselincimom Kızlar hamileliğim de hep burnum kanıyordu doktor burunda kılcal damar çatlağı olduğu için kanama yapıyor dedi yakmamız lazım dedi doğumdan sonra hala kanıyor yaktıran var mı acıyor mu çok daha önce hiç kanama olmuyordu hamilelikte başladı
Marsila Aselincimom Gebelikte bile yaktirdim 5 gün yattım hastanede çok zor zamanlardi doğum yaptım daha zor zamanlar gördüm görüyorum Yaktirin kurtulun
renzey48 Aselincimom aaa çok şaşırdım Benim de kanıyordu Doktorum Nazal Sprey önerdi içimde yağlar var. Onu kullandığımda geçti kullanmadığımda tekrar oluyordu. Orayı nemlendirdiği için öatlama olmuyordu :(
renzey48 Aselincimom Belki sizin benimkinden fazladır Benim doğumdan sonra bir süre daha oldu azalmıştı ama sonra geçti. Yine de yakmadan bu nazal spreyi bir deneseniz olmaz mı belki iyi gelir
Aselincimom renzey48 kulak burun boğaz kamerayla baktı epey çatlak var damarda yakılması gerek dedi ama nazal spreyin markası ne acaba alayım denemekten zarar gelmez
renzey48 Aselincimom Markası ismi Evet ne olacak yine denersiniz Nazal Nem sprey dediğinizde eczacınız verir Firma bu isimde satıyor sanıyor