cokisimvardahacocukuyutucam Hamileyim de indomie noddle yiyen varmıyor kendi baharatları soruyla ona göre alacam iki hamileligimde hiç yemedim de şimdi bir canım istedi acılı acılı 😆
sadeturkvatandasi cokisimvardahacocukuyutucam bi yerde okumuştum dünyanın en zararlı 10 yiyeceği içindeydi bence normal zamanda bile yenmemeli ama bir kere yiyip nefsinizi köreltmek istiyorsanız yiyin tabi ama devamlı yemek iyi değil.
gencmom_ cokisimvardahacocukuyutucam aş ermişsin bir kere ye ama devamlı yeme hamile olmasan bile yeme çok zararlı bi yiyecek
Aslicamm cokisimvardahacocukuyutucam İçi kimya fabrikası gibi benim hamilelikte tercih etmeyeceğim bi ürün olurdu 🤷 hatta hayatımın herhangi bi doneminde 😅 ama asermissiniz bilemiyorum böyle soslu baharatlı bi spagetti yapmak ise yarar miydi
Aselincimom Aslicamm arkadaşım indomie fabrikasın da laborant hayvana versek hayvan yemez diyor kendisi de çok seviyordu orda çalışmaya başladıktan sonra yemeği bıraktı
Zinnureyn ☘️ Eğer illa yemek istiyorsanız, çok canınız çektiyse helal sertifikalı olan “DUDOMİ” markalı noodle yemenizi tavsiye ederim, A101’de bulabilirsiniz, Google’dan görseli görebilirsiniz :)🩵