Blnmyndnklm bebegim 1,5yaşına yaklasti ailemden uzakta yasiyoruz tek büyütüyorum sizce ikinci çocuk icin erken mi ? Ara acilinca hic yapmak istemem gibi geliyor ikisi bir arada zorlugu ciksa nasil olur.
Bence Çocuklar arası en az 4 yaş ideâl diye düşünüyorum ☺️ Genel bir düşünce var, “Birlikte büyüsünler”… Bu düşünceyle ard arda doğurmak doğru bir düşünce değil. Zira henüz ilk yavrunuzla yeteri kadar ilgi, alaka, sevgi gösteremeden diğer yavrunuz olunca hem siz ruhen ve bedenen kendinizi yorgun bitkin hissedeceksiniz hemde çocuklar yeterli ilgiyi göremeyecek. Daha İlk yavrunuzla etkinlikler, oyunlar, eğlenceli aktiviteler yapıp onun minik hafızasında güzel an’lar kalması gereken yaşta, siz ikinci bebeği dünyaya getirirseniz, ilginiz tamamen daha minik olan yavrunuza geçecek. Bu yüzden asıl Önemli olan ard arda çocuk doğurmak değil, ona manevî anlamda güzel duygular hissettirebilmek, güzel ânı’lar biriktirebilmek, ona gösterdiğiniz ilgiyle yüzlerinde sıcacık gülümsemelerini sağlayabilmek ☘️☺️💚