Herkese merhaba;
Kızım altı aylık. İki gündür burnunda akıntı var. O başka herhangi bir şey yok ama geçen ayda böyle olmuştu. Sonra antibiyotik kullanmak zorunda kaldık. Burun içi dolmuş. Aspiratörle temizledim. Serum fizyolojik uyguluyorum başka önerisi olan var mı? İlerlemeden atlatalım