-Nirvana benim çalıştığım dönemde yani 2019′da dosya masrafları için %10 ile çalışıyorlardı şu anda durumları nedir Ne kadar katkı payı alıyorlar bilemiyorum ama yine de tasarrufunuzu kısa zamanda yapıyorsunuz ama günümüze baktığımızda da TL’nin değeri düştü burada müşteri temsilcisi daha iyi yönlendirecektir Belki yeni kampanyaları ödeme kolaylıkları da çıkmış olabilir