SiprayiL Kızlar sezaryen doğum yapalı 46 gün oldu, 2 gün önce kanamam oldu normalde kesilmişti 40im çıkmadan önce. regl olmuş olabilir miyim 2 gündür az da olsa kanama var
QueenMom__ SiprayiL adettir, benim de iki gebeliğimde 40 dan hemen sonra adet oldum. Her ayda düzenli oluyorum sadece emzirmeme rağmen 😊
SiprayiL Kader3851 normalde de düzenli olurdu adetim o yüzden hemen olmuş olabilirim diye düşünüyorum
matmazeliingunlugu Benimde kesilmisken 38.gunde damla damla çok az geliyordu 1 hafta sürdü 1 ay sonra normak adet oldum hâlâ da oluyorum.🥹 Sürekli emziriyorum günde 1-2 kere mama veriyorum.