Merhabalar kızlar bir şey soracağım doğum yapılır 2,5 yıl oldu doğum esnasında normal doğum yaptığında doktorum bana bir apsen olduğunu söyledi ve doğum sırasını apse’nin de patladığını söyledi o hapsine de dikiş atıldı ondan kısa bir süre sonra yani bir 4-5 ay sonra apse şikayetiyle gittiğinde doktor bana abi ilaçlar falan vardı ama tekrarlamadı şimdi tekrar iki boşaltılan Abi sen tekrar tekrar şişmeye başladı doktorum da bana eğer tekrar bu hapse tekrarlarsa cerrahi müdahale ile o apse’nin komple alınması gerektiğini söyledi ya sizde de bu durumu yaşayan var mı gerçekten sanki normal doğum yapmışım da dikişlerin baskı yapıyor ve şişmiş yürüyemiyorum da üstüne o kadar kötü bir ağrım var ki yani bunu bir çözümü var mı bilemiyorum tekrar gideceğim kesin tekrar içi boşaltılıp tekrar o yerlere dikiş atılacak ama yine tekrarlamasından korkuyorum