Sirac71 bizde gaz sorunu çok yaşıyoruz sab simplex ve kaledion kullanıyoruz düZenli olarak kullanıldığında iki damlanında etkisi çok iyi ve mümkün olduğunca karnını sıcak ayaklarını sıcak tutun
altını her açtığınınzda ayaklarına ve karnına masaj yapın çok rahatlatıyor ben bez ısıtıp karnına sarıyorum ayaklarınıda 2 kat giydiriyorum sıcağı görünce salıyor zaten 😁
gazı geçti diyip damlayı kesince hemen başa geri sarıyor damlanın etkisini tam göstermesi en az 2 hafta unutmayın