Gonca4297 ben dost altin şişe pastörize sütle yapıyorum. Aktivia alin 4lu paket olanlardan. Sütü tencereye dokun ayrı bir kaba 1bucuk paket aktivia koyup çırpın. Tencerenin altını açın 10 sn parmağınız sütun içinde çok yanmadan kalabilecek düzeyde olunca altını kapatın. 2 kepçe sütten yoğurda döküp çırpın. Çok yavaş şekilde süte dokun dökerken çırpın. Sonra kavanozlara alırsınız ağzını kapatıp kalorifer yanına 4 5 saat battaniyeyle sarılı şekilde dursa olur. Kavanozlari sallamadan agzi açık buzdolabına 1 gece bekletin ağzını kapatın. Kasik demedikçe kolay kolay bozulmuyor bu şekilde