Redwinee canım bizde aynı durumdayız 3,5aylik bebeğim aksam duzenli uyurdu simdi bir yeti ağrıyormuş gibi çığlık çıglığa ağlıyor bütün düzenimiz bozuldu,atak haftasındaymışız.perşembe kontrolümüz var doktoruyla paylaşıcam durumu,bütün gün memede ,kucağımda 😫