Alerjikrinit Merhaba arkadaşlar. Dubleks evde oturup termostat kullananlar menzil olarak sorun yaşamadığınız modelleri söyler misiniz? Bizim kombi alt kat balkonda üst kat yatak odasından kullanacağız
Minel-inannesi Alerjikrinit evimiz dubleks degil ama kombimizde termostatimizda Demirdöküm. Bu kullandigimiz 2.kış bi sorun yasamadik hiç cok şükür