Kızlar iştahlı bir oğlum var gecede besledim yatırdım dün geceye kadar herşey güzeldi ama aralıklarda uyandı hiç beslenmedi asla beslenmiyor memede vardim sağdım biberon verdim mama verdim yok banamısın demedi şu saate kadar dün geceden beri sadece 40-50 cc anne sütü içmiştir okadar neden böyle oldu bir anda kendisi daha 52 günlük bu arada😔😕