Alya1 bende brunonun burun aspiretorunu kullanıyorum yumuşak uclu çok memnunum normal pompa da aldım o hiç bir ise yaramamıştı. Önce serum fizyolojik kullanıyordum 2 3 damla sonra yetmemeye başladı. 2 aylığı geçtiğinde normal serum aldım onla 3 4 cc çekip 1 cc sini bir burnuna kalanını diğer burun deliğine sıkıp yüzüstü yatırıp sırtına vurup sonra da aspiretorle temizliyorum ve inanılmaz sümük cikiyor bence kesinlikle bruno