tetik merhaba benimde bebeğim 6 aylık üç gündür bu şekildeyiz, henüz ilaç vermedim hasta değil sadece öksürüğü var diye. Burnunu temizledim fizyolojik su ile nefesi biraz rahatladı gibi oldu ama hırıltı devam ediyor maalesef. Bende geniz eti olabilir mi diye korkuyorum açıkçası.