Kızlar sütüm 20ci günde lohusa depresyonunu aşırı agır gecirmem sonucu geri gitti yani doktor tavsiyesi mamaya başladık fakat suan 2 bucuk ayligiz bana diyolar ki mama yedigi icin 4bucuk aylıkken ek gıdaya yavaş yavaş çay kaşıgıyla başlayabilirsin doğru mu ?