Bebegimi 5 aylikken kucakta oturtmaya basladim 6. Ayin basinda da yere vs destekle oturtmaya basladim ama asla oturmayi sevmiyo mama sandalyesini de istemiyo surekli elinden tutup yurutmemi istiyo suan 7 bucuk aylij? Ayni durumla karsilasan var mi ne yapmam gerek