Sdyll Bizim alt üst komple böle kabarık ve alttan damaktan 2 diş gözüküyor ama aylardır çıkmadı çok huysuz herkez diş olsaydı çıkardı diyor ama bilemiyorum ya her bebek gelişimi farklı oluyor işte bu diş çıkmadı gitti 1 tane çıksa gerisi gelcekte 🥺🤦🏻♀️