Bebeğimin burnu dolu grip değil ama nefes alışverişi hırıltılı geliyor ve çok acemiyiz serum fizyolojiyi serumla sıkıp açılıyormuş ama biz canı acıyacak diye yapmak istemiyoruz görünenleri ben alıyorum ama yeterli olmuyor başka yapabileceğimiz bişey yokmu?