Herkese merhaba bebeğim 5 buçuk aylık. Doktorumuzun takibiyle ek gıdaya başladık suan tadımlar yapıyoruz. Yoğurt ve sebzelerden sonra dün muz yedi ama bugün bebeğimin kakası çok tuhaf. Kakası normalden katı bunu muza bağlıyorum ama rengi griyle kahve arası ve içinde siyah siyah kıla benzer bir şeyler var. Böyle bir sey gören var mı aranızda normal midir bu durum?