tuuugc Arkadaşlar benim bebem 77 günlük bir kaç gündür sürekli dik durmak istiyor kucakta ama o dik dururken biz durmayacağız hep yürüyeceğiz. Meme reddi başladı yani şöyle asla yatarak emmek istemiyor uyanıkken illa ben ayakta olacağım ve o dik bir pozisyonda tutacak yatırdığım zaman yay gibi atıyor kendini. Uykuya geçişleri inanılmaz zorlaştı deli gibi uykusu var ama dik durmak istiyor yatmak istemiyor ve hunharca ağlama krizine giriyor öyle böyle değil bunlar normal mi yani acaba bi yeri mi acıyor diyoruz gaz mı diyoruz ama yok. Bu durum inanılmaz yorucu :(
sibeldogu tuuugc bebekten bebeğe farkediyor huysuz bebeklerimiz benim bebeğimde o aylarda oyleydı 6. Aya geldık hala ole sırtı yere gelınce basıyor yaygarayı
maviummu19 tuuugc benim de 2,5 aylık bebeğim ve aynı durumları yaşıyorum aşıdan sonra mı oldu acaba diye düşünüyordum bende
Qunqnir tuuugc normal ve geçici bi o kadar yorucu.. Allah yardımcınız olsun en azından herkeste olduğunu ve geçeceğini bilin belki biraz rahatlatır💔
B1elf Dik gezerken aglamiyorsa gaz değil reflü olabilir. Emerken arkaya esniyorsa reflü. Memeyi emerken yarıda bırakıp kucaktan kendini atar gibi yapıyor ama tekrar memeyi arıyorsa reflü.
tuuugc B1elf Aaa olabilir evet bu söylediklerinizi 2 gündür yapıyor. Peki böyle bi anda olur mu reflü?
tuuugc B1elf kucakta gezerken bakınıyor sürekli uykusu var ama gezmek bakmak istiyor. Böyle huysuzken evet memeyi istiyor ama kendini atıyor. Diyelim artık çok geldi uykusu o zaman normal tutuyor ya da geceleri sıkıntısı yok normal yatıp emiyor ama iki gündür uyanıkken dik durmak gezmek istiyor meme arasa bile dik emerek bakınıyor
B1elf tuuugc olur olur bir doğuştan gelen reflü var birde sonradan olan fizyolojik reflü. Doğuştan olan 4 ay gibi bir sürede geçmesi beklenir fizyolojik olan 1 yasa kadar uzayabilir. Benim büyük kızımın dogustandi mama icemiyor ağlıyor ama acliktanda biberonu bırakmıyordu 6 ay sürdü ek gidayla bitti gaviscon kullandık 6 ayda geçti.
B1elf tuuugc huyda olabilir keşfetmek istiyorda olabilir ama yüksek ihtimalle reflü aylık kontrole gidince doktora anlatın gaviscon şase başlayacaktır.
Badesultan tuuugc her emzirmeden sonra yarım saat dik pozisyonda tutun. Emdikten sonra kusmaları oluyor mu?
elifsn Biz 2 ay boyunca çektik bu durumu istediği sadece bir kucak pozisyonu vardı hep dik olacaktı, çok yorulmuştuk görenler şok oluyordu, şu an 3.5 aylık be şükür geçti, bence sadece inattan 😂😂
tuuugc elifsn evet iki gündür hep dik olacak hep uyanıkken ve sürekli yürüyeceğiz etrafa bakınıyor o da normalde kucağıma alınca dışarıda falan kanguruda hemen uyurdu şimdi kendini geri atıp komple etrafı izliyor direniyor uykuya dalamayınca ağlama krizi. Memeyi ayakta tutturup sonra oturuyorum falan iki günde pestilimiz çıktı
tuuugc maviummu19 aşıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü benim ki aşı olmadı acaba diyorum atak falan mı ne ki bu yani
tuuugc B1elf peki her mama da mı yapıyordu ? Mesela benimki her meme de yapmıyor ama hiç yapmıyor da diyemem bilemedim ya devam ederse mutlaka doktoruna söyleyeceğim kontrolde
B1elf tuuugc 2. Ayında başladı gaviscona 2 ay sürekli yaptı sonra ilaç fayda etti birdaha yapmadı. Her mama icisinde gece hariç oluyordu gece uykulu ictgi için farketmiyordu galiba. Biri de saç kurutma makinesi ile deneyin demiş doğru gündüz hiç emmek istemediginde beyaz gürültü açın telefondan duyabileceği şekilde o zaman emecektir.
Melisayda Aynı sorunları bizde yaşıyoruz çok yorucu uykusu var ama direniyor dalar gibi oluyor sonra tekrar oturduğum an ağlıyor gezicez etrafa bakacak hep oda oda geziyoruz
tuuugc Melisayda evet ya inanılmaz yorucu biz bide dün bu haliyle 100 km yol yaptık siz düşünün araçta ne hale geldiğimizi en sonunda yüzünü yola çevirip üzerime uzunca oturur gibi yatırdım öyle sustu ki bide ağlaması krize dönünce susmuyor da
Melisayda @tuuugc öyle direndiği zaman kurutma makinesiyle pış pış sesi sakinleştiriyor bu uygulamanın bebek uyutucu kısmından açabilirsiniz ikisinide sakinleşiyor
tuuugc Melisayda yok benimkine pek fayda etmiyor anca ben konuşuyorum o zaman sakinliyor bide meme de konuşuyorum ben o da hep söylene söylene emiyor ve uyuyor 😃 ama yine de deneyeceğim